Da satt man her igjen!

Jeg har enda ikke fått rydda å ordna på mitt kjære kontor. Jeg skulle ha vært på ikea å kjøpt kommode, men har ikke fått ræva mi gir. Da blir det til at jeg heller sitter ved kjøkkenbordet å holder på med ting. Det er mye jeg skulle ha gjort, men får ikke gjort det. Nå framover skal jeg også få malet gangen min, så jeg har mye på planen. Men må også kjenne litt hva kroppen min orker. Jeg som sagt fibromyalgi, som gjør at jeg kan ha veldig mye energi. Men så kan det plutselig si stopp, for kroppen min. At jeg ikke orker så mye. Men sånn er livet. Skulle ha vært flinkere til å lytte til kroppen, sånn innimellom.
Det er mye jeg skulle ha gjort, å ønsker å få gjort også. Jeg har fortiden lyst til å trene, men siden den jenta her har klart å tråkkeåover å få opp en gammel skade igjen. Så må mye fikes føre jeg begynne å trene igjen. Men det fikser seg for snille jenter, gjør det ikke det?


Men jeg håper du får en riktig fin onsdag, også fikser ting seg innimellom.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg