Det jeg ønsker å gjøre mere av i 2024


Da er vi i et nytt år. Vi er midten av Januar alt, synes alltid januar har vært en veldig treg måned.
Men det er vel siden det ikke skjer så mye.
Jeg har laga meg en liste over hva jeg ønsker å gjøre mere av i 2024, pluss at jeg har lagt inn noen mål.
Så skal vi bare begynne?

🧡2024 Ønsker jeg å gjøre mere av. 🧡

🦄Være med mennesker som gir meg glede å energi i livet.

🦄Ta mere bilder. Det kan være av naturen og mye annet. Bare bruke kamera mer, enn det jeg gjorde i 2023.

🦄Besøke nye steder, som jeg ikke har vært på. Men også besøke steder jeg har vært på tidigere.

🦄Nyte mere av nuturen. Bli flinkere til å komme meg ut i naturen å bare være der.

🦄Bli ferdig med prosjekter som jeg starta med i 2023.

🦄Komme meg mere ut, enn å bare sitte inne.

🦄Lære meg no nytt.

💞Mine mål for 2024.

🧁Ta mere vare på meg selv, sette av egen tid.

🧁Skrive mer dagbok.

🧁Få inn nye rutiner.

🧁Ha det ryddig.

🦄💞Ta et lite sammendrag ifra 2023 å jeg, i samme slengen.🧡🧁
Jeg har fått mange gode venner.
Blitt enda mere kjent med meg selv å hvem jeg er.
Har funnet kjærligheten på nytt å har det veldig bra med han.
Vært på is hockey kamper.
Har blitt 30 år.Også har jeg blitt tante for første gang,

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg