Er jeg motivert eller ei!

Er så lite motivert fortiden, det gjelder alt ifra trening til kosthold osv.  Merker at alt er et ork nå, er veldig sliten og trøtt om dagen også. Som gjør at jeg ikke får gjort alt jeg ønsker.
Prøver å finne motivasjon å glede til å gjøre disse tingene igjen. Jeg har på en måte lyst til å ta fram kamera å ta masse bilder, men det kjennes også ut som et ork. Det gjelder det samma med trening. Men det kan henge sammen med at vi går i mot en mørkere tid nå.

Men det som er postivt i det hele, er at jeg har det veldig bra med meg selv om dagen. Bank i bordet.
Trener jo på en måte, har endelig fått i gang trening på ankel igjen. Noe som var på tide.

Nå framover så skal jeg gå på et kurs som heter 5 GREP FOR ØKT HVERDAGSGLEDE. Så jeg håper det vil hjelpe og motivere meg nå framover.

Men det har skjedd mye i det siste, jeg må bare somle meg til å skrive til dere.
Så det kommer et lite oppdatering på livet mitt litt senere. Har en del bilder som må overføres ifra til mobilen osv.

Så er det er grunnen til at det har vært stille ifra meg, her inne. Er litt mere aktiv på Instagram om dagen.

Men jeg håper du får en riktig fin torsdag å nå er det ikke lenge til helg.

Et lite spm, er dere gira på sånne gamle blogginnlegg som ble skrevet før.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg