Hva gjør jeg om dagen!

🦄
Hva er det jeg endelig gjør om dagen.

Jo, det skal jeg fortelle deg nå.

I løp av januar så skal jeg være klar med å ha rensa hele leiligheten, alle rom. Jeg skal kvitte meg med ting jeg ikke bruker lenger. Har allerede begynt med soverommet å neste blir kontoret. Det ser ikke ut der inne, som vanlig. Men det er mye av tinga der inne som jeg må kvitte meg med, siden jeg ikke bruker det lenger. Akkurat nå så sitter jeg i stua/kjøkknet å skriver til deg. Så jeg må starte i kommoden å se hva jeg trenger å ikke trenger lenger også få en orden på det. Så får jeg se hvilke rom jeg tar etter kontoret.
Jeg har så mye ting, så det er greit å kvitte seg med det. Enn at det blir bare liggende der å ikke bli brukt.
ser jo bare på hobby, sminke osv at det flyter over. Så det jeg holder på med om dagen. Det tar litt tid men, har et mål om å bli ferdig med alt i Januar.

Prøver også finne ut hvordan jeg kan gjøre kontert mitt mere koselig, jeg synes det ikke er så koselig å sitte der inne å holde på.
Får se hva jeg finner på.

Har jeg litt lyst til å begynne med sånne gode gamle innlegg. Sånne som vi skrev før. Men får hva jeg får til framover.
Men jeg håper du får en riktig god fredag å en særlig start på helg.
Ta vare på deg selv!

🦄

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg