Hvem er jeg?

Nå er det lenge siden jeg har blogget på blogg.no. Så det her blir nok rart, men også spendene.

Hvem er jeg?
Jo, mitt navn er Ragnhild Marie. Men liker bare å bli kalt for Ragnhild.
Jeg er 29 år gammel, men blir 30 om noen få måneder.
Er fra Halden å bor i Halden.
Bor alene i en leilighet, som jeg stor trives i.

Det som du vil lese om her er min hverdag, trening og kanskje noe tips. Om psykisk helse og interør noe som jeg brenner veldig

Jeg er fortiden arbeidsledig, men skal prøve meg i arbeidslivet ganske snart.

Mine interesser er foto, natur, venner og familie også trening å kosthold.
Er jo veldig glad i mummi også, så har en del mummikopper kan man si.

Har en instagramkonto: Ragnhildmarie93

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg