Tirsdag 14.03.23

Under skrivendestund så holder jeg på med middagen. Potene koker og gulerøttene koker, i dag så lager jeg laks med potetmos og gulerøtter til.
Er så dårlig på å bruke fantasien når det gjelder middag om dagen, prøver å bruke det jeg har i frysen, kjøleskapet og i skuffene. Ellers i dag så har jeg vært en tur ute med folk, veldig koselig å godt å komme seg ut å se andre. Jeg er litt usikker på om jeg skal ta meg en tur til treningssentre senere i kveld. Siden jeg har PT time i morra. Jeg får se hva det blir til, har sendt meld til en vennine å hørt om vi skulle gå tur i kveld. Men jeg får se hva ho svarer i hvertfall. Det her ble et veldig rotete innlegg, men jeg har liksom ikke så mye å gjøre om dagen. Jeg skal få begynte å sette meg ned å skrive ned, hva jeg ønsker å skrive om.
Jeg må komme igang med skriveinga igjen, så funker det som oftes.

Men jeg håper du får en riktig god tirsdags kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg