Trøtt start på uka!

Ja, da var det mandag igjen.
Merker virkelig det er mandag i dag, er trøtt og sliten etter en helt topp helg. Så hadde håpa at helga kunne ha vart litt lenger, for noen ganger så kommer mandagen så plutselig.
Ukas planer blir å trene, prøve å følge opp ukes meny som jeg har satt opp. Må få spist opp maten jeg har nå. Det er noe små ting som må kjøpes inn, men ja. Akkurat nå så har jeg fått gjort litt pirke arbeid på CV´n min også ser jeg meg rundt å tenker på hva jeg skulle ha fått gjort. Men kroppen å hode er virkelig ikke med i dag. Får vel gjøre det jeg orker, det er jo ryddig. Men det er liksom sånn som å sette på oppvaskmaskin, sette på en klesvask å gå ut med tomflasker m+ re opp senga. Noen ganger så må bare få et sprak i rompa. Noe jeg har fått gjort så langt i dag da å mandagen er fortsatt lang.


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg